دومین جلسه شهرداری و شیلات گیلان برای بازگشایی کمربندی جنوبی بندر انزلی
دومین جلسه شهرداری و شیلات گیلان برای بازگشایی کمربندی جنوبی بندر انزلی
دومین جلسه مشترک میان دکتر صادق صادق پور شهردار بندر انزلی و شعبان جعفری رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس علی اصغر داداش پور مدیرکل اداره شیلات استان گیلان با هدف هم‌اندیشی و بررسی اقدامات اجرایی پیرامون بازگشایی مسیر اتوبان کمربندی جنوبی برگزار شد.

دومین جلسه مشترک میان دکتر صادق صادق پور شهردار بندر انزلی و شعبان جعفری رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس علی اصغر داداش پور مدیرکل اداره شیلات استان گیلان با هدف هم‌اندیشی و بررسی اقدامات اجرایی پیرامون بازگشایی مسیر اتوبان کمربندی جنوبی برگزار شد. مسیری که بخشی از آن از اراضی تحت اختیار شیلات عبور می‌کند و نقش مؤثری در تکمیل شبکه دسترسی شهری دارد.

در این نشست که مهندس سعید قدیریان معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری نیز حضور داشت، طرفین ضمن مرور مصوبات جلسه پیشین، ابعاد حقوقی، فنی و اجرایی موضوع را مورد ارزیابی قرار دادند و بر ضرورت تسریع در روند هماهنگی‌های بین‌دستگاهی تأکید کردند. همچنین راهکارهای پیشنهادی برای رفع موانع موجود و تعیین چارچوب همکاری مشترک در دستور کار قرار گرفت.

مسئولان حاضر در جلسه با اشاره به اهمیت راهبردی کمربندی جنوبی در کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر و بهبود جریان عبور و مرور، بر تداوم تعامل و برگزاری نشست‌های تخصصی تا حصول نتیجه نهایی توافق کردند.

در پایان مقرر شد کارگروهی مشترک، بررسی‌های کارشناسی تکمیلی را انجام داده و جمع‌بندی پیشنهادها را برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه کند.